mandag den 28. februar 2011

Frem og tilbage

De rosafarvet muffedisser endte, efter flere forsøg, sådan her
Jeg ved ikke hvad der var med dem, men helt rigtige blev de aldrig.
Nu skal man jo ikke græde over den mælk der er drukket
 - eller noget i den retning -
så jeg kastede mig ud i et nyt muffedisse-projekt.
Efter 25 g. New Zealand Lammeuld, en
 køretur tværs over Sjælland, Fyn og Jylland
 og hele vejen tilbage igen
(det var ikke mig der var chauffør)
endte jeg med et resultat jeg var tilfreds med.
Muffedisserne skal lige ha en vask, så er de helt klar til brug.
God mandag aften til dig.

7 kommentarer:

  1. Godt det lykkes at få et fint resultat ;)
    De er meget fine.

    Yt

    SvarSlet
  2. De ser da også bare dejlige ud!

    SvarSlet
  3. Uh, hvor ser de dejlige ud:-)

    SvarSlet
  4. Dejlige pulsvarmere...på en lang køretur er det altid dejligt med det, jeg kalder et "bilstrikketøj"

    SvarSlet
  5. Yt: Tak, er selv godt tilfreds :)

    Christunte: Tak. De er allerede en fast del af min bekældning :)

    Lea: Tak. Og de er helt uundværlige :)

    Ulla-Bella: Tak :)

    Fru Kahr: Efter vask er de blevet dejlig bløde og lidt mere "fluffy" :)

    Kirsten: Jeg har altid transport strik med mig :))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...