fredag den 8. juli 2011

Udenbys

I søndags tog jeg hul på 3 ugers ferie.
I 5 dage har familien og jeg slået vores folder i Klitmøller.
Vi har hygget, spillet Bezzerwizzer, været på museum
 og nogle af os fik strikket mens andre sov længe
Jeg fik lidt souvenirs, 3ngl. Noro silk garden og lidt Duo, med mig hjem.
Nu er taskerne pakket ud, tøjet vasket og pakket igen.
Senere på dagen tager manden og jeg til Sverige.
Ældste og yngstesøn holder hof herhjemme
med gode venner og en enkel kæreste.
Ønsker dig en herlig fredag.




7 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt, det hele...... fortsat rigtig god ferie!

    SvarSlet
  2. God ferie til jer alle,

    SvarSlet
  3. Super godt billed....Lyder som "rigtig" ferie efter min mening.
    Rigtig god fornøjelse i det Svenske.

    Også god dag til dig.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  4. Lyder som en fornuftig ferie - fortsat hygge!

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det hyggeligt og rart - en super ferie. Håber I får en god tur til Sverige :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Det lydder som en dejlig ferie i har taget hul på ;)
    kan i have nogle skønne dage i Sverige.

    Yt.

    SvarSlet
  7. Lyder som en rigtig god ferie! Hygge strik og afslapning...god tur til Sverige!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...