torsdag den 27. september 2012

Endelig

Jeg er lige trådt ind ad døren efter en sen aftenvagt.
Nøgter, kalender og andre uundværlige
remedier, jeg slæber med på job, er lagt væk.
Langt væk - for nu holder jeg weekend.
Jeg tænker at al den fritid skal bruges til at få nogle af mine småstrikkerier af pindene.
Mon ikke jeg når det inden det professionelle mig igen skal ta over?
Jeg tror det.
Den lille brune vest skal være klar til lørdag
hvor en lille gut fejre sin fødselsdag.
Der skal selvfølgelig  også andre, og meget sjovere, sager i
pakken, for når man fylder 3 år er det vist ikke hjemmestrikket
veste der står øverst på ønskelisten.
Nu vil jeg sidde og nyde at jeg ikke SKAL tidligt op i morgen - også selvom "hønsepelsen" nok er kastet af kroppen før det er lyst.
Sov godt.


1 kommentar:

  1. Godmorgen til dig.....Håber du kom tidligt op ;o))
    Spændende ting du har gang i..... ser frem til at se de færdige resultater.

    Nyd din weekend og god fornøjelse og tillykke med den lille fyr i morgen :o)

    Knus Majbrit :o))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...