mandag den 29. oktober 2012

Mine muffedisser

 
Jeg kan se, i min blog-statistik, at der de sidste uger har været mange sidevisninger
på mine muffedisse-opskrifter.
Især denne her.
Nu kan jeg jo ikke vide om der bliver strikket efter opskrifterne
men det vil da glæde mig hvis de kan bruges.
Her er det ikke blevet til meget strik
men et enkelt par muffedisser har da set dagens lys.
Desværre viser billederne ikke de rette farver.
Kanten er strikket neongul Arwetta classic
og resten er en rest ukendt mellem gråt uldgarn.
De færdige muffedisser vejer 52 g.
Må du få en blæsende god dag


21 kommentarer:

  1. sikke mange fine ting du laver:)

    SvarSlet
  2. De blev da super flotte. God detalje med den lysende gul.
    Godt du er på benene igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis. Desværre er jeg ikke helt på benene endnu, men jeg er på vej - er jeg :)

      Slet
  3. Hvor er de skønne - den der neongule - den ka noget :))

    Dejligt at høre du er på vej op igen :)

    Marianne

    SvarSlet
  4. Tak Marianne - den gule giver lige det lille ekstra :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte - dem vil jeg da også lige overveje om ikke de ville klæde mine forfrosne fingre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne - jeg er sikker på dine fingre vil klæde dem :)

      Slet
  6. De er altså superflotte - sidder lige nu med fingre så kolde som is, så jeg slår lige et slag indenom dine opskrifter, for jeg må da vist hellere i gang med nogle til mig selv ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  7. Det er ikke spor sjovt med kolde fingre - du må straks igang Karen :)

    SvarSlet
  8. De er da bare for skønne, sådan nogen kan jeg vist ikke leve uden. Jeg er vild med din farvesammensætning.

    SvarSlet
  9. Næh, hvor er de fine! Tak for mønsteret.

    SvarSlet
  10. Super super flotte ..
    Der er noget med grå og neon
    Lh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de de giver hinanden et godt modspil :)

      Slet
  11. Hvor er de bare fine, jeg har allerede printet din tidligere opskrift, det bliver den gave til svigerdatteren, men jeg må da også eje disse. Tusind tak for at du deler opskrifterne med os.

    Dejligt at du er frisk igen.

    Marianne

    SvarSlet
  12. Velbekommen Marianne og god strikkelyst :)

    SvarSlet
  13. Er ny på din blog....hvor er det en dejlig oplevelse og meget fint håndarbejde du laver.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...