torsdag den 18. april 2013

Jeg er helt rolig...

Sidste uge blev lige så rolig som jeg havde ønsket
men i fremtiden vil jeg være forsigt med de ønsker.
Lige nu er jeg nemlig helt, ufrivillig, rolig.
Mandag/tirsdag holdt jeg mig oprejst på en god portion viljestyrke
onsdag måtte jeg kapitulere og melde mig syg.
Småfeber og kvalme prøver jeg at sove væk
og de vågne timer fordrives med lidt strik.
Søndag slog jeg masker op til en ide jeg længe har haft
og nu vil tiden vise om det holder.
Måske ender jeg med en lækker sommertrøje.
Tak for jeres kommentarer til sidste indlæg.
Ønsker dig en skøn dag

15 kommentarer:

  1. Nyd endelig lidt ro og strik, ting tager tid, også sygdom. Spændt på at se hvad det ender med det du har på pindene, ligner da vist rullesten fra garnudsalg? :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber på en let trøje til de lune sommer-aftner. Garnet er Silver Grey Coast fra Holst :)

      Slet
  2. Rigtig god bedring, forhåbentlig kommer du snart ovenpå igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber sofa og tæppe gør underværker :)

      Slet
  3. Håber du snart er helt frisk igen.
    Ser meget spændene ud dit sommerstrik.

    Yt.

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring - ja det er ikke altid man skal be' om noget, man skal i hvert tilfælde huske at være specifik!!
    Smuk grå - spændende hvad det blir :0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det her kunne jeg godt være foruden, men ro - det er her :)

      Slet
  5. God bedring, håber du snart er på toppen igen, glæder mig at se mere af dit strik :0)

    SvarSlet
  6. Det ser indtil videre rigtig god ud - hvilken garn strikker du af?

    God bedring din stakkel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten. Garnet er Coast fra Holst :)

      Slet
  7. uh ja, tanke bliver nogen gange til handling. Rigtig god bedring, håber du snart har det bedre :-)

    SvarSlet
  8. Vil også ønske dig god bedring - godt du kan holde til at strikke lidt i de vågne timer.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...