fredag den 5. juli 2013

Strikke-pakke-panik

Panik er måske en smule overdrevet, men jeg er altså gået helt død...
De næste 8 dage tilbringes udenbys og der skal garn og pinde med
men jeg kan ikke beslutte mig for hvad der skal pakkes.
Jeg har rigeligt af højlandsuld, en smule uld/silke, en sjat uld/bomuld,
et kæmpe lager af strømpegarn og alm. bomuld
og strikkepinde i alle størrelser er i hus.
Heldigvis skal jeg først være klar i morgen tidlig.
God fredag.

 PS. Alfred bliver hjemme for der er kun et par timers strik tilbage i ham.

13 kommentarer:

  1. Det problen kender jeg kun alt for godt :((
    Jeg går også og overvejer hvad der skal med i rygsækken til Kina - uh det er svært!
    Håber du finder på det helt rigtige - jeg synes jo at uld er lidt for varmt at sidde med her i varmen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uld kan være varmt at sidde med, især hvis det er et stort projekt :)

      Slet
  2. Åh hvor jeg kender det, har lige pakket til en weekend i det svenske, min mand tror jeg skal male.... Nå det skal jeg måske nok også :0) men knapnok er pakket og til bilen sutsko ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Knapnok og sutsko lyder som gode strikkerier.
      God tur til det Svenske :)

      Slet
  3. Husk nu at pakke opskriften og nåle til at hæfte ender med, sammen med garnet :))

    SvarSlet
  4. Ihvertfald strømper. Dem kan man altid strikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Strømpegarn er med i rigelige mængder :)

      Slet
  5. Det er lidt som at skulle pakke tøj til ferie. Der skal være nok for hvis man nu lige skulle få lyst til o.s.v.
    Rigtig god tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tøj kan jeg pakke på nul komma fem - men garn.... :)

      Slet
  6. ja, tænk om man løb tør for garn på ferien - kan næsten mærke panikken - her overvejes også nøje hvad der skal medbringes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg har pakket rigeligt, ellers må jeg på garnbutik-jagt ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...